19 Ocak 2012 Perşembe

19 Ocak 2012

Bugün oradaydım... Vicdanı sızlayan binler gibi ben de oradaydım.
O atmosferi anlatmak imkansız. Kürdü, Türkü, Ermenisi, Çerkezi yan yana omuz omuza "yaşasın halkların kardeşliği" diye bağırırken sanki tek vücuttu. Yüzlerce renk, yüzlerce farklı düşünce Hrant için Adalet için oradaydı.
Beraber yaşamak neden bu kadar zordu? Neden hepimiz bir kategoriye sokulmuştuk? Sadece insan olmak neyimize yetmiyordu?
Bugün orada gördüğüm tek şey insanlardı, sadece insanlar...birbirinden hiçbir farkı olmayan...
Özlediğim bir tablo. Tüylerimi diken diken eden... Gözlerimi dolduran...
Orada toplanan binler kardeşçe yaşayabileceğimiz farklı bir dünyanın varlığına inandırdı beni. Umut verdi.
Hrant için Ermeniyim, Uludere için Kürdüm, Sivas için Aleviyimim, şehitler için Türküm özetle insanım.

Karin Karakaşlının da dediği gibi Söz verelim mi Birbirimize? İnsanlık daha ölmedi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder