21 Ocak 2012 Cumartesi

Sonunda o kuaförü buldum!

Şüphesiz hepimizin bildiği gibi bizim gözümüzdeki 1 cm, bir kuaförün 5cm'ine eşdeğerdir. Ucundan çok az kısaltalım dediğimizde bir bakmışsın saçın hooop yarısı gidivermiş.
Uzun zamandır büyük uğraşlarla uzattığım saçımı kestirmenin vakti gelmişti. Benim tabirimle saçım iyice "çöp saç"a dönmüştü. O hüzünlü anlardan birinin tam ortasındaydım. Aynaya baktığımda saçım hiç olmadığı kadar güzel gözüküyordu gözüme. Acaba vaz mı geçsem yok yok çok kötü olmuş kestirmeliyim ikilemi içerisindeydim. Korkarak gittim. "Kökü sende uzar" klişesi hiç bana göre değildi uzar da kaç sene içindeee? Efendi efendiii, sen kimi kandırıyorsun?
Neyse işte... Kesti, bitti. Ucundan çok az kısaltalım'ı doğru anlayan bir kuaför..! Aman Allahım gözlerime inanamadım sevinçle boynuna sarıldım ağlamaya başladım. Sanırım dünya üstündeki ilk ve tek kuaför. Mutluyum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder