14 Ocak 2015 Çarşamba

Biri sorun mu dedi?

Saat gece 2:44 ... Nedense beynim beni uyutmamak icin turlu turlu ne kadar gereksiz sey varsa dusunuyor bu saatlerde. Felsefeden, matematige, varolustan, yemege.. Yine aklimda garip dusunceler dönedursun " benim bir zamanlar bir blogum vardi noldu ona?"yi duyar gibi oldum birden ve ta taaa :)
Neyden bahsetsek ki acaba? Gelisiguzel baslayalim bi soyle ruzgar bizi nereye gotururse...
Hepimizin turlu turlu sorunlari var. Keske hayatlarimiz o bize izletilen dizilerdeki kadar toztembe olsa. Maalesef . peki sorunlarimizla nasil basa cikiyoruz? Ben basa cikamadigimi farkettim. Uzun bi sure gormezden geldim. Dusununce daha da buyuyup beni daha da yipratmasindan korkuyordum. Yok saydim. Aklima her gelisinde kendimi farkli birsey dusunmeye zorladim, kendimden ittim kactim ama onlar benden hizliydi saklandigim her kosede beni bulmayi basardilar. Kafami cevirdigim her yerde karsima ciktilar ve her seferinde daha da acıttılar. Beynimiz o kadar ilgincvki farkinda olmadan sorunlarimizi bilincaltinda baska nesnelerle, sozcuklerle iliskilendiriyor hic beklenedigimiz bi anda suratimiza inen bir tokat gibi bizi saskina ceviriyor. Demek o ki sorunlarimizdan kacamiyoruz. Er ya da gec yuzlesmek durumundayiz, cozumler aramali, harekete gecmeliyiz. Ne kadar gormezden gelmeye de calissak onlar kendiliginden kaybolmuyor aksine icimizde tuttkca daha da buyuyup bizi yutuyo.
Bu yaziyi suan her kim okuyosa.. Güçlü ol! Her zaman bir cikar yol vardir. Sorunlarinla yuzles ve sana ayakbagi olmalarina izin verme. Cozulmeseler bile en azindan elinden gelen herseyi yaptigini bilincinde olmak bile seni rahatlatacaktir. Artik kacmana gerek yok. Bunu basarabilirsin sana guveniyorum.

İyi geceler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder